Vezetést segítők

F1 PILLANGÓ VÁLTÓ (AUTOMATA VÁLTÓ ESETÉN)

A C5 x7 1.6 HDI + MCP6 robotváltós kivitele kapott egy nagyon stílusos és praktikus F1 pillangóváltót a kormány mögé. Ez a fülváltó kiépítés átvihető az összes automata váltós kivitelbe.

Kompatibilitás

1.8i, 2.0HDi 136hp, 2.0HDi 163hp, 2.2HDi 204hp, 2.7HDi 208hp, 3.0HDi 240hp

Működési elv

 A váltókar Manuál módba állítás esetén a váltófokozat fel és lefelé váltást lehet irányítani.

Megjegyzés: A váltó szoftverében van védelmi funkció így példuál nem lehet 150km/h-nál túl alacsony váltófokozat állítani, illetve túl sokáig túl magas vagy alacsony motorfordulat esetén automatikusan közbe szól a védelem és megfelelő fokozatba teszi a váltót.

GYÁRI ELSŐ PARKSZENZOR

Beépítés tartalmazza:

  • 4db új park radar szenzor
  • Lökhárító kábel köteg
  • Park radar vezérlő doboz
  • Park radar és BSI közötti kommunkációs kábel köteg
  • Park radar ki-be kapcsoló gyári kapcsoló tömb
  • Diagnosztikai rendszer feltanítás

GYÁRI hátsó parkoló szenzor

A hátsó 4 szenzoros parkoló segítő radar rendszer alap felszereltség volt a C5 x7-ben, de régió alapján vagy rendeléskori külön kérés eredményeképp a rendszer hiányozhat a kocsiból.

Beépítés tartalmazza:

  • 4db új park radar szenzor
  • Lökhárító kábel köteg
  • Park radar vezérlő doboz
  • Park radar és BSI közötti kommunkációs kábel köteg
  • Park radar ki-be kapcsoló gyári kapcsoló tömb
  • Diagnosztikai rendszer feltanítás

GYÁRI BELSŐ SÖTÉTEDŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR

Ha eleged van, hogy a mögötted jövő SUV-ok vagy H astra aliexpresszes led fényszórója reflektor szerűen világítja a retinádat a visszapillantó tükrökből, akkor ez az átalakítás neked szól. Mellékes extra, hogy a sötétedő tükör nagyobb, Így többet látni hátra, illetve a premium érzetet is növeli az utastérben.

Variációk

Kérhető csak a belső tükör vagy a belső és két külső tükör átalakítása is.

MŰKÖDÉSI ELV:​

Járó motornál, sötétben, ha kocsi mögül erős fényforrás érzékelhető a belső tükör felületén, akkor a belső és külső tükrök besötétülnek, így csak egy halvány fényt látunk mögülünk, nem a napot 10 centiről. Lukvercbe kapcsolás esetén mindenképp kikapcsol a sötétedés.

Keréknyomás szenzor bekapcsolás/kikapcsolás/feltanítás

Sokaknak ismerős élethelyzet lehet, amikor a nyári felniben ott a keréknyomás szenzor, de a téliben nincs és így egész télen sipákol az autó a szenzorok hiányára vagy csak szenzor csere volt és a gumis rosszul tanította fel azt. Esetleg nincs is bekapcsolva a rendszer vagy pont a kikapcsolása a cél.

Autómata váltó léghűtés

A szett tartalma:

  • Minőségi mayhle olajtermosztát
  • Cserélhető, nagyon finom olajszűrő. 
  • Radiátor
  • Aisin hűtő adapter
  • Csővek, csatlakozók, rögzítők, 1 extra olajszűrő

Ez a váltóolaj hűtés módosítás az olaj cserét nem váltja ki. Ugyanúgy kell cserélni pár évente / 60e km.

Mikor ajánlott:

  • Reggeli induláskor rugdossa a sebességeket
  • Dugóban elkezdi túl csúsztatni aztán ráütni a fokozatot
  • Autópályáról lejőve “csúnyán” vált
  • Sokat vontatsz
  • Extra sportosan vezetsz
  • Megelőzés: A gyári, alultervezett hőcserélő általában 200-250e km környékén átszakad. Váltóba hűtővíz, a hűtővízbe pedig váltóolaj kerül. Ezt a hibajelenséget a kiegyenlítőtartályban kialakuló cappuchino állag jelzi. Ilyenkor már zsebbe nyúlós a javítás.

Az ilyen jellegű “hibákat” a valtóolaj hűtés módosítás 99% megoldja.

Van, amikor a tulajdonos észre se veszi a melegedést, mert a váltó erős hőfok emelkedésre (~110C felett) automatikusan teljesítmény csökkentésbe kezd. Ez a folyamat a váltószoftver összetett adoptációjának a része. Az aws-1 váltóolaj kb 100 fokig tudja tartani a gyári specifikációját. Erős terhelés (város, vontatás, sportos odarugás) esetén, a váltóban lévő olaj hőmérséklete felmehet 126 fokig is! 128.5 fok felett tilt a váltó és berakja fix 3. fokozatba.

Az egyedi hűtés képes akármilyen terhelés mellett 85 fokon tartani a váltóolajat.

Gyári vonóhorog

Gyári vonóhorog előnyei az univerzálisakhoz képest, ha utánfutó / biciklitartó van

  • Az ESP / ABS más fékezési algoritmust használ
  • Hátsó tolatóradar kikapcsol
  • Hátsó köd fényszóró nem kapcsolható
  • Automata váltó esetén, a váltó algoritmusa vontató módban működik
  • A tempomat finomabb algoritmust használ

DPF regeneráció, műszerfal led visszajelző

Gyakran mész rövid távot a dízel autóddal? Parázol mikor regenerál a FAP (dpf) szűrő?

A régi megoldás, ahol visszapillantóba hackeltek led izzót, már a múlté!

Egy kis szaktudással egyenesen a kocsi központi számítógépéről (BSI) le lehet venni a regeneráció státuszát és ezt a műszerfalon a gyári kapcsoló gombok egyik led visszajelzőjére lehet kötni. 

A bekötés nem tart tovább 20 percnél.

Kapcsolat

Vedd fel velem a kapcsolatot, ha úgy érzed elakadtál és szükséged van segítségre.

A gördülékeny munka érdekében kérlek, hogy részletesen írd le mit szeretnél.