Vezetést segítők
F1 PILLANGÓ VÁLTÓ (AUTOMATA VÁLTÓ ESETÉN)
A C5 x7 1.6 HDI + MCP6 robotváltós kivitele kapott egy nagyon stílusos és praktikus F1 pillangóváltót a kormány mögé. Ez a fülváltó kiépítés átvihető az összes automata váltós kivitelbe.
Kompatibilitás
1.8i, 2.0HDi 136hp, 2.0HDi 163hp, 2.2HDi 204hp, 2.7HDi 208hp, 3.0HDi 240hp
Működési elv
A váltókar Manuál módba állítás esetén a váltófokozat fel és lefelé váltást lehet irányítani.
Megjegyzés: A váltó szoftverében van védelmi funkció így példuál nem lehet 150km/h-nál túl alacsony váltófokozat állítani, illetve túl sokáig túl magas vagy alacsony motorfordulat esetén automatikusan közbe szól a védelem és megfelelő fokozatba teszi a váltót.
GYÁRI ELSŐ PARKSZENZOR
Beépítés tartalmazza:
- 4db új park radar szenzor
- Lökhárító kábel köteg
- Park radar vezérlő doboz
- Park radar és BSI közötti kommunkációs kábel köteg
- Park radar ki-be kapcsoló gyári kapcsoló tömb
- Diagnosztikai rendszer feltanítás
GYÁRI hátsó parkoló szenzor
A hátsó 4 szenzoros parkoló segítő radar rendszer alap felszereltség volt a C5 x7-ben, de régió alapján vagy rendeléskori külön kérés eredményeképp a rendszer hiányozhat a kocsiból.
Beépítés tartalmazza:
- 4db új park radar szenzor
- Lökhárító kábel köteg
- Park radar vezérlő doboz
- Park radar és BSI közötti kommunkációs kábel köteg
- Park radar ki-be kapcsoló gyári kapcsoló tömb
- Diagnosztikai rendszer feltanítás
GYÁRI BELSŐ SÖTÉTEDŐ VISSZAPILLANTÓ TÜKÖR
Ha eleged van, hogy a mögötted jövő SUV-ok vagy H astra aliexpresszes led fényszórója reflektor szerűen világítja a retinádat a visszapillantó tükrökből, akkor ez az átalakítás neked szól. Mellékes extra, hogy a sötétedő tükör nagyobb, Így többet látni hátra, illetve a premium érzetet is növeli az utastérben.
Variációk
Kérhető csak a belső tükör vagy a belső és két külső tükör átalakítása is.
MŰKÖDÉSI ELV:
Járó motornál, sötétben, ha kocsi mögül erős fényforrás érzékelhető a belső tükör felületén, akkor a belső és külső tükrök besötétülnek, így csak egy halvány fényt látunk mögülünk, nem a napot 10 centiről. Lukvercbe kapcsolás esetén mindenképp kikapcsol a sötétedés.
Keréknyomás szenzor bekapcsolás/kikapcsolás/feltanítás
Sokaknak ismerős élethelyzet lehet, amikor a nyári felniben ott a keréknyomás szenzor, de a téliben nincs és így egész télen sipákol az autó a szenzorok hiányára vagy csak szenzor csere volt és a gumis rosszul tanította fel azt. Esetleg nincs is bekapcsolva a rendszer vagy pont a kikapcsolása a cél.
Autómata váltó léghűtés
A szett tartalma:
- Minőségi mayhle olajtermosztát
- Cserélhető, nagyon finom olajszűrő.
- Radiátor
- Aisin hűtő adapter
- Csővek, csatlakozók, rögzítők, 1 extra olajszűrő
Ez a váltóolaj hűtés módosítás az olaj cserét nem váltja ki. Ugyanúgy kell cserélni pár évente / 60e km.
Mikor ajánlott:
- Reggeli induláskor rugdossa a sebességeket
- Dugóban elkezdi túl csúsztatni aztán ráütni a fokozatot
- Autópályáról lejőve “csúnyán” vált
- Sokat vontatsz
- Extra sportosan vezetsz
- Megelőzés: A gyári, alultervezett hőcserélő általában 200-250e km környékén átszakad. Váltóba hűtővíz, a hűtővízbe pedig váltóolaj kerül. Ezt a hibajelenséget a kiegyenlítőtartályban kialakuló cappuchino állag jelzi. Ilyenkor már zsebbe nyúlós a javítás.
Az ilyen jellegű “hibákat” a valtóolaj hűtés módosítás 99% megoldja.
Van, amikor a tulajdonos észre se veszi a melegedést, mert a váltó erős hőfok emelkedésre (~110C felett) automatikusan teljesítmény csökkentésbe kezd. Ez a folyamat a váltószoftver összetett adoptációjának a része. Az aws-1 váltóolaj kb 100 fokig tudja tartani a gyári specifikációját. Erős terhelés (város, vontatás, sportos odarugás) esetén, a váltóban lévő olaj hőmérséklete felmehet 126 fokig is! 128.5 fok felett tilt a váltó és berakja fix 3. fokozatba.
Az egyedi hűtés képes akármilyen terhelés mellett 85 fokon tartani a váltóolajat.
Gyári vonóhorog
Gyári vonóhorog előnyei az univerzálisakhoz képest, ha utánfutó / biciklitartó van
- Az ESP / ABS más fékezési algoritmust használ
- Hátsó tolatóradar kikapcsol
- Hátsó köd fényszóró nem kapcsolható
- Automata váltó esetén, a váltó algoritmusa vontató módban működik
- A tempomat finomabb algoritmust használ
DPF regeneráció, műszerfal led visszajelző
Gyakran mész rövid távot a dízel autóddal? Parázol mikor regenerál a FAP (dpf) szűrő?
A régi megoldás, ahol visszapillantóba hackeltek led izzót, már a múlté!
Egy kis szaktudással egyenesen a kocsi központi számítógépéről (BSI) le lehet venni a regeneráció státuszát és ezt a műszerfalon a gyári kapcsoló gombok egyik led visszajelzőjére lehet kötni.
A bekötés nem tart tovább 20 percnél.
Kapcsolat
Vedd fel velem a kapcsolatot, ha úgy érzed elakadtál és szükséged van segítségre.
A gördülékeny munka érdekében kérlek, hogy részletesen írd le mit szeretnél.